phone: +012-260 00819
e-mail: mymabma@gmail.com

Valentine's Day 2009


ePi Valentine's Day for all yang menyambut la .... yang tak menyambut itu lu punya suka ...

Bagi aku ... aku suka dengan perayaan ini .... sebab ia menyuruh kita ingat pada kekasih kita sebab selalu nia bukan pon semua orang ingat setiap dia punya kekasih ... atleast please la .. appreciates your lover ... ia la penat per kasihkan orang ..

ada orang tak nak sambut sebab sejarah wujud nia perayaan ini ... peduli apa aku dengan sejarah tu ... hehehe tapi mereka tak sedar ada lagi benda yang mereka patut tak buat tapi mereka tetap buat and pertahankan untuk buat sebab tak nak kaji asal usul n apa sebab peristiwa tu wujud. ahah aku pun naik pelik manusia kini ...

cerita bab kasih ni aku tertarik dengan cerita-cerita orang yang kadang kala nampak bangang ... tapi teramat realiti dalam kehidupan. Aku ada terdengar ramai isteri merungut atau menyoal pada si suami macam mana si suami tu boleh membahagikan kasih sayang nia pada setiap isteri-isteri mereka or kekasih mereka. huhuh .. satu soklan yang paling bangang pernah aku dengar ...

cuba soklan ni pulak ditanya pada isteri ... apakah ada perbezaan kasih sayang pada anak anak yang lebih pada dua orang ... bagi aku .. pasti ada .. n surely ada ... sebab how sure you can said that you are balance in giving love to each of your kids ... how sure .. sebagai seorang yang bakal menjadi ayah ... aku pun tak boleh nak kata sure aku buleh bagi sama rata.

even masa wife aku tahu dia mengandung pun dia ada cakap ... heheh lepas ni abang sure tak sayang saya dah ... sebab ada baby n abang akan sayang anak abang ni ... itu membuat kan aku terfikir how to ensure untuk memberi kasih sayang yang sama rata pada mereka berdua nanti. hehehe.

Kalau diimbas sejarah sekali pun .. ramai ayah or ibu akan terbagi lebih pada salah sorang anak mereka ... tak caya ... or tak boleh terima konsep ni ... heheheh .. hakikat nia itu la dia ... manusia takkan boleh terima konsep yang terkena pada diri sendiri ...

any way ... pada isteri ku yang ku amat sayang ... terima kasih di atas kasih mu terhadap ku .. I'm really appreciates it ... kalau abang lupa untuk ingat kekasih abang tolong ingat kan yek ...

0 comments: