phone: +012-260 00819
e-mail: mymabma@gmail.com

New Year 2009 Celebrations

Hi All,

huhuhu macam biasa setiap kali tahun baru mesti ada yang nak celebrate. Aku awal2 lagi dah janji ngan Misya anak buah aku nak bawak dia tgk bunga api. Dia bukan selalu dapat berjalan.

Ramai yang ajak aku keluar or invite BBQ/Karaoke party. Tapi aku decide nak lepak ngan officemate. So semalam aku balik awal. Lepas settle keluarkan duit dari bank .. terus aku balik umah.

Aku sempat la lepak kat umah tgk Transporter kat HBO sambil layan goreng pisang dengan Misya. My wife belum balik ... kul 6 lebih baru sampai umah ....

So kitaorang keluar rumah lepas margrib. Terus gi Putra Jaya. Ni adik Linda la punya idea. Kak Nor, Din, Zai, Halim, Dila, Linda, Misya and my wife lepak sama. Aku tunggu diorang kat Petronas Presint 9D. Lambat tul diorang ni sampai. Diorang sampai borak-borak n terus pusing2 satu putra jaya n berenti sekejap kat kedai mamak Presint 8. Makan lapo ooo.

Dalam kul 11.30pm kitorang gerak ke Dataran Putrajaya. Damm... pack gila orang ramai. Kitaorang lepak kat jenjantas jer. Misya yang excited nak tgk bunga api kehampaan bila petrol car mengatakan tak ada bunga api kat putra jaya. Habis sudah kitaorang gi Southcity Plaza ... nak layan bowling. Tapi boling dah nak tutup.

Sekali ternampak karaoke RM1. Apa lagi layan la. Pecah anak tekak aku layan 15 lagu. Misya pun layan jugak ... amboi ... bini aku layan juga satu lagu ngan aku. Kak Nor, Din, Linda ngan Zai dok dalam satu kotak. Halim n Dila satu kotak.

Habis layan karaoke geng jantan ni layan snooker pulak. huhhu misya dah tertido atas riba Dila. Thanks dila ... Uhh walaupun aku tak reti main snooker tapi aku buat buat jer la reti.

Kul 3pg camtu baru kitaorang balik ke pangkuan bantal masing2. but suddenly keta din tak leh nak off alarm. apa lagi semua pakat jadi macgyver malaysia. Nasib baik macgyver ramai so .. dapat la off alarm n start your engine. Ni pun dila punya help lagi sebab keta dia ada spannar 10. Dila ... you save the world lagi.

Heheh today aku lepak jer umah ... tapi petang dalam kul 3 camtu aku ngan wife aku layan Bedtime Story kat Jusco, Bukit Raja. Best gila citer ni. Gi la layan. For me, its related to dreams and life. Everyone have a dream, but the dream will come true in our life if we make it happen. All in our hands. We decide it. We want to had a bad dream or good dream?. Just manage it properly.

1 comments:

DingDong said...

wahahaha Dila Penyelamat keadaan.. nway bro.. sedey gk xdpt tgk bunga api.. pasal misya n spannar tu no hal.. misya is a cute lil girl.. love to go out w her again.. ;) ~cheers~