phone: +012-260 00819
e-mail: mymabma@gmail.com

ePi Burfday Abah

Today is abah's birthday ... March 15 ... Happy birthday abah ... tapi this year punya birthday abah dah tak ada ... abah dah pergi buat selama2nya. Tak boleh dah aku message wish kat abah .. last besday present aku bagi handphone K610 Sony Ericson kat dia. walaupun 2nd hand aku beli dari adda n aku pakai kejap ... aku tetap bagi dia sebab stil comel macam adda juga. Lagi pun aku bukan kaya raya nak beli yang baru. Walaupun telefon tu aku rasa aku paling suka n sayang ... aku tetap nak bagi abah masa tu.

Dah berbulan abah sebut abah nak telefon 3G. aku bagi kat dia last year punya besday. Tapi biasa la .. ayep yang pegang ... ayep cakap kat semua orang yang acik bagi dia. hehheehe cerdik cerdik.

Tapi tahun ini aku pun tak tahu nak bagi apa ... sebab dia dah tak ada kat dunia ni lagi ... apa yang mampu aku bagi dekat abah hanyalah doa.

Abah ... I always love you ... happy birthday abah ... Al-Fatihah ...

0 comments: