phone: +012-260 00819
e-mail: mymabma@gmail.com

Happy New Year 2010


It's not to late to wish all of you Happy New Year. Malam new year aku tak ke mana pun .. dok lepak kat umah jer ...aku terasa malas nak keluar .. lagi pun adam dah tido time tu. sekadar dengar bunyi mercun yang entah di pasang kat mana tah.

After a year, a lots of memories comes and goes by which some i can remember and some lantak ah ... aku dah lupa ... keh keh keh ... but 2009 is very tough year for me ... my career, my family and myself ... ada 365 sejarah yang aku sendiri tak tau nak describe macam mana.

Career. I have been promoted which actually tukar department jer to Sales Team. report directly under my handsome CEO. It's not easy to employ people to sales team as team ni la selalu nia dipanggil kuda perang. cacat kudang perang satu batalion akan gagal ... company buleh fail ada orang gila dalam sales team ... tapi kalau dia gila buat sales company lak gila kaya ....


Family. I lost my lovely father. I really miss him. next month genap la setahun. uh dah setahun gak la aku ada wife ... Thank my wife Ainul Hafiza being my wife. you make me kenyang .... love you so much ... 8 bulan ada anak ... Thanks Adam Mikhail being my son.  Tahun ni aku pindah umah. walaupun sewa tapi besar gedabak. teres dua tingkat. adam buleh main bola dalam hall. adik-adik ipar aku (3 org) pun join duk satu rumah .... tak la sunyi rumah ... adam and bini aku pun ada teman time aku merewang time malam malam. I'm so happy .. banyak je idea nak menyakat adam.

Today my little khalifah fil-ard Adam Mikhail already 8 months old. Dah pandai merangkak, dah tumbuh gigi, dah pandai buat cak cekuk udang gamit. Adam sangat kuat makan. pantang dapat makan confirm suka. kalau amik dari tangan dia melalak tang hingat. uh ... pejam celik dah besar adam. pejam celik dah tinggi adam sampai kalau dia berdiri lagi seinci nak terantuk kat meja makan ... kalau dia duduk dalam walker ... dah macam Michael schumacher dah ha .. macam pelisit jer dari ruang tamu ke dapur.

In the mood new year .. hope this year will make all human out there good life and happiness ...

0 comments: